Lista 2013

 
...We stay up late and talk about our dreams
Oh how they differ but we'll make them meet
See she's got ambitions, and I've got visions
She's doing hers, I'm doing mine...
 
 
Det har blivit ganska kul att lista ut nästa inlägg i min blogg. Kanske så blir det en regelbunding uppdatering framöver? Återstår att se. Men nu jag har iallafall tråkigt på kontoret så jag tänkte fylla in en liten lista för er nyfikna läsare som undrar vad som har hänt de senaste åren... Enjoy! :D 

1. Fullständigt namn? Elizabeth Louise Malmberg
2. Exakt ålder? 23 år, 24 i Juni
3. Vart bor du? I Barcelona, i "Liceu" för jag vill inte säga att jag bor i Raval. 
4. Bor tillsammans med? 3 sköna lirare.
5. Husdjur? Dammråttor?
6. Färg på ditt hus? Ingen aning faktiskt
7. När är du född? 1989
8. Klass? Tog studenten 2008, tar examen 2014
9. Vilket år tar du studenten? 2008 30:e Maj var den bästa dagen
10. Något jobb? Jobbar just nu som event manager för CDLC i Barcelona
11. När ska du sova ikväll? Snarast
13. Duschat idag? Faktiskt inte
14. Kramat någon idag? Jag är en kramgo tjej.. kramar alla i min omgivning
15. Pussat någon idag? Räknas kl 3 på morgonen?
16. Vad har du ätit? Frukost och Lunch samt mellis som bestod av espresso och glutenfri kaka. 
17. Dagens klädsel? Svart klänning, pumps och min skinn jacka
18. Dagens smink? Standard. 
19. Dagens sötnos? Min chef Erika
20. Dagens roligaste? Cosmopolitan hade en artikel angående de värsta sex senarion som har hänt par. Var mycket roligt att läsa, dock tappade jag intresset efter den 4:e artikeln.
21. Har du många vänner? Jag har få nära, många vänner och en hel drös bekanta.
22. Hur många har du kysst? Öhh, herregud jag har ingen aning 
23. Vem kramade du senast? Min vän
24. Hur många har du haft sex med? Privat
25. Hur många har varit otrogna med dig? Jag vill inte veta, men jag vet iaf att en har det
27. Har du pojk-/flickvän? Inte sist jag kollade
28. Vem pratade du med i telefon senast? En potentiell chef i framtiden
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Sergi undrade vilka ciggaretter jag ville ha? Fastän jag inte röker.

FAVORIT:
31. Film? Måånga
32. Låt? Det finns några stycken som är gryymt bra så det är svårt å välja
33. Mat? All mat är gött
34. Dryck? Espresso, RedBull, Kallt gott vitt vin
37. Stad? Barcelona 
38. Land? Jag skulle tro Brasilien
39. Ämne i skolan? Rasten (ett socialt ämne visst??)
40. År? När jag föddes

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Privat
42. Personen du kysste/pussade? Privat
43. Gången du spydde? Ja du, det var ganska nyligen faktiskt
44. Gången du grät? Det var ett bra tag sedan. Jag grät iförsig förra helgen, men det var lycko-tårar
45. Pizzan du åt? Några dagar sedan, Carrefour Pizza 4 ostar - inget å ha
46. Gången du var i göteborg? Har aldrig varit i Gbg
47. Gången du var i stockholm? Några månder sen
48. Gången du var full? Förra helgen, Fredag
49. Gången du var hög? Denna vecka 
50. Personen som såg dig gråta? Det var som sagt ett bra tag sen sist

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Färgglatt
52. Hund eller katt? Katt, vovve stinks
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Ut och festa!! Var social!
54. Tv-spel eller datorspel? Palla data eller tv spel
55. Singel eller upptagen? Hellre singel med många goa vänner än upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Ööh, jag är inte 15 längre haha
58. Ragga eller bli uppraggad? Ragga - mkt roligare
59. Big brother eller paradise hotel? Haha Paradise hotel är ju bra underhållning
60. Svart hår eller blont? Ombre
61. Blåa ögon eller bruna? Ljusa ögon är sexigare mot mörk hy
62. Chocklad eller lakrits?cocklad for ever!
63. Göteborg eller stockholm? Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Hööger
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Ingen utav de
67. Randigt eller prickigt? Hatar prickar, så randigt
68. Älska eller älskas? Älskas om jag måste välja
69. Leva eller dö? Beror på. Om jag är 100år vill jag nog dö

ANTAL:
70. Personer du älskar? They know themselves
71. Personer du hatar? Hata är ett starkt ord. Men det finns några stycken som jag veerkligen inte tycker om. 
72. Personer som sagt jag älskar dig? Ja du, några stycken iaf
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Bara en
74. Glassar du ätit på en dag? Äter inte glass
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Sonar, Primavera Sound ... 
76. Gånger du haft minnesluckor? På senaste tiden, mer än vanligt. Vet dock inte varför 
77. Piercingar har du? Öronen
78. Personer du saknar just nu? Några stycken, men de flesta finns inom räckhåll
79. Gånger ditt hjärta brustit? Mer än en gång iaf

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Det du
81. Ska du träffa imorgon? Mina vänner
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? Har inte msnkonversationer
84. Spelade du tv-spel med senast? Ingen?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Vin Diesel
86. kasta en sten i huvudet på? Jag vill kasta en soppåse istället - går det?
86,5. Förtjänar att dö? Ärsh, de kommer dö iaf.
87. Vill du sova brevid inatt?  Mig själv och ett tjockt duntäcke, fastän det är 20 grader ute. 
?
?
?
?
VAD:
92. vill du helst göra nu? Babbla i telefån
93. önskar du att du slapp göra? Söka jobb
94. villl du ha nu? En kall Redbull
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar, en man och nya möjligheter
96. längtar du till? Att babbla i telefån
97.Tycker du om dina betyg? Det kunde ha varit värre
98. ångrar du i ditt liv? En massa misstag som man gjorde när man va yngre
99. Är det bästa som har hänt dig? Alla misstagen gjorde så att man växte upp... lite iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback