Why don't you cry me a river?

Jaha, då fick man tillbaka sin blogg efter att någon har försökt att vara märkvärdig. Jag undrar självklart vad det är som är så underhållande med att hacka in på någons privat konto, men man vet ju aldrig - alla är vi olika.

Men nu stryker vi ett sträck över denna händelse och prioriterar viktigare saker i mitt liv.

Jag har ännu en natt, inte sovit bra. Det går liksom inte att somna längre. Ligger klarvaken klockan 4 på morgonen och vaknar vid 10 och känner att jag inte har sovit någonting. Trots sömnbristen så verkar jag inte känna mig så trött som jag borde vilket är en positiv nyhet. Jag möttes idag utav solsken i mitt rum vilket var väldigt mysigt. Förstår inte hur jag ska klara av 4 dagar i mörka Stockholm nästa vecka? Jag kommer antagligen frysa ihjäl. Emmelie sa åt mig att strunta hur jag ser ut utan bara klä på sig. Är det verkligen så kallt? Lilla jag som fryser i 10 plus grader nu förtiden. Smått orolig nu över vad som väntar mig på Arlanda.

Dagarna som följer verkar bli väldigt fullbokade. Det blir inflyttning till den nya lägenheten, resa till Stockholm fram å tillbaka, inköp av möbler och självklart en massa jobb. Allt detta innan den 12:e! Men nu tar vi en sak i taget och jag beger mig åter mot La Rambla och min lilla pub. Vi får se vilka roliga saker min chef säger idag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback