Utkast: Jan. 31, 2010

Ååh vad jag längtar. Längtar till en massa saker.

Imorgon ska vi åka till IKEA och köpa möbler till mitt rum vilket är otroligt kul. Det blir bland annat några vägghyllor, vanliga hyllor och lampa. Sen flyttar jag troligtvis in denna vecka innan jag åker till Stockholm. Ska bli spännande att sova i den nya bostaden! På Fredag åker jag som sagt till Stockholm för sista gången (!!) och hämtar mina saker och säger hejdå till mina vänner (som jag självklart kommer träffa efteråt haha). Det börjar redan bli uppbokat, de få dagarna jag är där. Så ser det ut för tillfället;

Fredag: Landar jag och ska hälsa på min chef angående min lön + påbörja packningen
Lördag: Packa klart det mesta samt dra in till stan för att köpa dvs kläder på rean.
Söndag: Emmelie och Elizabeth har en alldeles egen dag och kväll ute i V-tuna.
Måndag: Träffa Eva samt andra vänner. (Det blir en väldans massa fika hoho)
Tisdag: Åker jag hem igen och jobbar natt samma dag!

Ja. Men innan dess ska jag självklart jobba (som vanligt dåra) och fixa klart allting. Har ju bara 3 dagar på mig efter att jag har landat tills Patrick kommer till Barcelona. Det blir lite små-stressigt eftersom jag kommer jobba varje dag fram tills den 14:e (Alla hjärtans blir självklart spenderat med Patrick) så jag har inte så mycket tid att få iordning allting. Eller, jo det kanske jag har. Men det känns inte som det.

Hur som haver; jag är så glad. Som jag sa tidigare. Det är så mycket spännande och roligt som händer under de närmaste dagarna. Jag har lust att jubla av glädje eller något som det känns just nu. Men det får jag hålla inom mig, det är trots allt snart 11 på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback