It's like my ipod is stuck on replay.

Hej Hej Hej Hej

Jag ska strax lägga mig i sängen och titta på en film i hopp om att jag kommer somna snabbare. Vet inte riktigt om det funkar, men det är valet mellan rött vin eller en bra film. Det är igentligen ingen "fara" om jag lägger mig senare eftersom jag jobbar natt imorgon. Kan ju typ gå upp när jag vill då. Thihi. Men min kropp behöver vila!

Dagen har varit väldigt fullspeckad. Far min väckte mig runt 8 och då var det mars-pankaka till banken mitt i mot och lämna in några viktiga dokument. Efter det var det skulle man fixa sig snabbt, in till stan och hälsa på polis stationen och lämna in dessa viktiga dokument. Hade en halv timme till godo efter det så jag passade på att kika in hos Casa Natura efter lite insperation och kanske något framtida inköp. Det finns ju så mycket snyggt där inne så igentligen borde jag hålla mig borta ifrån affären men det luktar så gott därinne! Jag hittade iallafall lite små saker som man kan köpa lite senare i framtiden. En buddah eller två, lite ljus osv.

Efter det så var det jobb tills klockan fem och sen poff iväg igen för att möta far och Maria. Vi skulle åka till Ikea och titta på lite möbler till de och till min lägenhet. Hittade också där, mycket fint. Tackar vettja för Ikea. Alltid räddare i nöden! Men först å främst måste vi fixa min säng, (eller, ja - våran säng rättaresagt). Patrick är ju så hiiimla lång så jag måste tänka på att stackarn ska få plats i den haha. Dagens I-lands problem kanske?

På tal om Patrick - blää vad jag saknar honom nu. Det har gått snart en månad och nu börjar det bli riktigt jobbigt. Jag tror det är därför jag har svårt att somna. Tänker på honom hela tiden - speciellt på natten. Man vrider och vänder på sig och börjar först räkna ner veckorna, sen dagarna och till sist blir man tokig när man inser att det är 3 veckor kvar! Visst är det en mysig känsla att sakna någon, och vi kommer ju vara så glada när vi ses igen men jag tror vi både är lite otåliga nu. Både han och jag orkar inte vänta tills han kommer hit! Men nu ska jag inte tjata om honom (förlåt, jag är lite lovesick bara haha).

Nä, nu ska jag titta på film och hoppas att jag somnar snart.

Godnatt

Vill igentligen köpa hela kittet, men jag tror jag får nöja mig med sänghimmeln först.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback