Boys are like spring flowers. They die and when you least expect it; they popp up again.

Insåg nästan direkt efter att jag la upp tidigare inlägg att jag skulle få lust att skriva. Igentligen hade jag inte det, därför la jag upp några fjuttiga bilder i hopp om att det skulle räcka för mig idag. Men det gjorde det inte. Nä, jag fick faktistk lust att skriva trots allt!

Jag är för det första väldigt trött. Jag kom hem runt 5 imorse. Vi stängde runt 4 eftersom det kom så mycket folk på slutet och vi behöver verkligen det. Vi är ju som sagt den 5:e irländska puben på samma gata och ni kanske förstår vilken konkurans det är en lördag kväll.

Kvällen började iallafall lungt. Jag och Chandu satt mest och lekte med våra telefåner. Vi har ju som sagt Wi-Fi så man blir lätt frestad att lajta runt på internet när det inte finns något att göra. Men snälla som vi är så såg vi till att våra gäster också var nöjda så vi hade ännu en "film kväll". Det är ett nytt tema vi kör på tror jag; när det inte visas något med sport att göra på tv'n så sätter vi på en film istället. Igår var det American Pie (bästa filmen!) som visades. Och det blev väldigt uppskattat, så pass uppskattat att dörrvakten från baren brevid stack in huvudet ett flertal gånger för att titta på Stifmeister's påhitt. Efter filmen slutade och jag och Chandu hade tröttnat på att leka med våra mobiler så kopplade vi in våra iphones och körde på lite musik. Det blev också uppskattat. Det var alltså en ganska annolunda atmosphär på O'Haras igår natt. American Pie och Dubstep istället för irländsk musik.

Kom hem runt 5 och då var jag tyvärr pigg. Tror jag somnade runt 6 imorse och insåg sen att det inte skulle vara så lätt att stiga upp ur sängen kl 10 samma dag. Jag var lagom trött under dagen kan jag hälsa er. Dagen var trots min trötthet väldigt rolig och det är tack vare min roliga chef. Dagens citat är minst lika roliga som sist;

" Soon all the bugs will be dead and I will have no more friends. I will be all alone in the bar. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback