Tillbaka till ruta ett

Jag har glömt bort att uppdatera er. Förlåt, förlåt.

Okej. Ska vi ta det från början. Vad har ni missat?

Amerikanska flottan aka "The Navy boys": Ja, de var ju här i 3 dagar och sista dagen så stannade vi kvar i baren och hade några shots för mycket. Vi skejtade ner för La Rambla, skrev lite dikter på varrandras armar samt provade nästan vartenda shot som vi hade i baren (självklart shottade vi min shot ett flertal gånger hihi). De åkte hem dagen efter och jag minns inte hur jag kom hem kvällen innan. Man kan konstatera att jag var lagom bakis på morgonen, men vad spelade det för roll? Det var bara att sticka till baren -igen. Vi håller självklart fortfarande kontakt och de ska tillbaka till Barcelona i sommar - I can't wait!

Jag flyttade in i min nya lägenhet: Det var en spännande uppelvelse. Att sova i den nya lägenheten dagen innan jag skulle flyga till Sverige. Det ser riktigt snyggt ut i vårat rum nu. Hyllorna, garderoben samt dekorationerna är uppstatta lite varstans och min chef sa; "You're more indian then me" - ni kanske förstår vilken tema jag satsade på haha.

Stockholm: Ja, nu är det min tredje dag i Stockholm. Jag har vart utomhus en gång, jag vågar inte gå ut. Det är verkligen kallt om man gemnför med Barcleona. Snö överallt, man typ halkar och håller på. Förstår inte hur jag kunde bo här tidigare. Detta helvetes jvla snöoväder. Nej du. Inte för mig. Men jag har vart här i tre små dagar och det har varit full rulle. Jag har packat (Patrick kommer alltså inte få plats med någonting i vårat rum stackarn) och jag har nu del två kvar. Ska packa det sista idag tänkte jag. Sen ska jag in till stan och köpa mina nya silkes lakan i Champange! Sååå snyggt. Sen beger jag mig mot V-Tuna och till Emmelie. Vi ska ha en girl night och snacka om det vanliga; sex, Disney filmer, Killar och gamla minnen. I can't wait! Sen på Måndag ska jag träffa brodern, Eva och några stycken till. Sista dagen i Stockholm imorgon, vad fort det har gått!

Puss på er. Nu måste jag fixa mig. Ska nog sätta på pälsen idag, annars kommer jag inte överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback