Herre, min skapare

Ögnade precis igenom min blogg och märkte att jag inte har skrivit på 3 4 dagar. Skit liksom. 3 dagar utan ett endaste inlägg - inte ens ett fjuttigt hejhej. Men svaret på varför jag inte har skrivit något är ganska simpelt; alkohol. För igår natt konsumerades det enorma mängder alkohol - inte bara tack vare mig utan tack vare mina nya vänner inom Amerikanska flottan. Läckert va? Visst, de kanske inte var som man trodde - stora biffiga killar i kostym men de var iallfall de snällaste killarna jag har lärt känna i Barcelona iår.

De har varit på besök i 3 dagar och druckit upp våran bar. Nästan iallafall. Vi har fått beställa in ett flertal nya flaskor tack vare de. Och förrigår bidrog jag lite. Thihi. Hursomhelst, vi har skejtat ner La Rambla, vi har minst två gånger haft ett maraton ner Ferran för att se vem som va snabbast och sen har vi ritat på varrandra. Jag har fortfarande (!!) kvar alla mina små täckningar haha. Bilder kommer. Jag minns tyvärr inte i detajl så mycket av natten men jag vet att vi hade grymt kul. Som jag sa på facebook; jag minns inte hur jag kom hem, men jag är glad att jag gjorde det!

Sen har jag och min far också vart på IKEA och inhandlat nya möbler till min lägenhet som jag ska montera ihop idag. Jag åker ju till Stockholm imorgon så allt detta måste fixas idag innan kl 10 då jag jobbar. Det är galet att jag ska till Stockholm imorgon. Alla minnen, alla mina vänner som jag bara stack ifrån och speciellt mamma. Hur kommer det kännas nu när man kommer tillbaka - är man glad eller är man ledsen. Det återstår att se! Men imorgon kl 14 är jag som sagt tillbaka in the city! Emmelie har lovat att ta med en jacka till mig så jag inte fryser (älskar dig) eftersom jag kommer från Barcelona och här borta är det liksom +15 under dagen haha.

Oh well, jag ska alltså montera ihop alla möblerna idag och jag har ingen aning hur jag ska bära mig åt. Det är nu Patrick ska vara här liksom. Att bära, montera och grejja är hans uppgift - inte min. Jag säger bara vart skåpet ska stå haha. Ja, jusste. Om en vecka kommer han hit! Det är också galet. Sen December har inte vi setts, och nu -äntligen kommer han hit! Wooho.



Tingeling på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback