HALLO!

Förlåt, Förlåt. Min uppdatering har varit kass de senaste veckorna - herregud, jag kan inte ens själv förstå att jag inte har bloggat på 3 veckor. Tiden har gått så otroligt snabbt att jag själv knappt minns vad jag ska blogga om. Men kortfattat så - som ni kanske redan har förstått har Patrick landat i Barcelona. Och den mesta delen av min tid går åt att vara med honom (vilket är väldigt skojjsigt). Vi båda har långsamt börjat anpassa oss till sambo livet, Barcelona och våra nya jobb. Det är en stor förändring - det kan jag garantera er!

Förutom det så rullar dagarna på som vanligt, fyllda med jobb och fest. Måste dock erkänna att på den senaste tiden har det varit för mycket av det sistnämda - så på Måndag ska vi börja en detox. Jag understrycker vi i detta sammanhang. Jag ska inte göra en detox själv - thats not fair.

Ja, jusste. Jag ska börja på univeristet i September - i England. Haha, gissa vart?

För flera updates (som troligtvis kommer vara lite mer regelbudna än dessa) kika in på www.lizzysparxxs.wordpress.com

ny blogg, med ny start! Dock på engelska!

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback