He was a skater boi, she said later boy, he wasnt good enough for her

Vill ni fira något med mig idag?

Jo, kommer ni ihåg? Jag var ju på intervju idag, och guess what - det gick toppen bra! Så bra att jag kanske har jobb i början av nästa vecka. Det betyder alltså två saker; byebye fest varje dag och hello pengar ... som verkligen behövs just nu. Jag måste ju ha tillräkligt med cash tills Juni den 14:e och lönen välkomnas stort!

Jag kom iallafall nyss hem från en supergod middag på en italiensk resturang (.. jäklar vad mycket resturang det var denna vecka då!!) och nu tänkte jag tvinga E att börja hjälpa mig att städa vårat hiroshima rum. Hundfan gör det dock inte lättare; han sitter å tuggar sönder en kartong - thank you dogfan.
 
Sen ska jag sätta på lite baggy's, titta på nån rulle och sova! Känns som jag fortfarande inte har sovit tillräkligt efter helgens bravader, måste ju vara frääshhh tills Fredag och den kommande helgen för då blir det exklusiv party style! Kom just på att jag måste träffa några vänner denna vecka också; har glömt bort hälften och det får man inte göra!

Vi kanske hörs senare, annars ha en nice kväll

Tjinlgeling!


Kommentarer
L säger:

haha "skater boi" vem syftar du på va? :)

2009-03-18 | 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback